[Free] Gratis Download Film Saya Terima Nikahnya (2012)



Aku Terima Nikahnya mengisahkan perjalanan cinta tragis antara Johan dan Arlisa. Selepas diijabkabulkan, mereka menjalani kehidupan yang begitu senang kerana masing-masing dipertemukan atas dasar cinta yang mendalam. Namun kematian maut, jodoh dan takdir itu di tangan Yang Mahakuasa apabila pasangan romantis ini dilanda dugaan terbesar dalam hidup mereka.

Johan terbabit dalam kemalangan sampai menyebabkannya mengalami Selective Amnesia (lupa ingatan) selepas kepalanya terhantuk kuat. Apabila sedar daripada koma, Johan hanya ingat dongeng hidupnya sampai tarikh sambutan majlis hari jadinya yang ke-31 yang saat itu ia belum lagi bertemu isterinya, Arlisa. Kesannya, Johan tidak mengenali Arlisa dan bermulalah konflik antara mereka.

Bayangkan, Johan tidak bisa mendapatkan Arlisa walaupun isterinya berusaha memulihkan ingatannya dengan pelbagai cara termasuk membawanya ke daerah yang pernah mereka pergi bersama, lokasi perkahwinan dan daerah pertama kali mereka bertemu.Lama berusaha, Johan masih infinit sama, mengetepikannya dan mula tertarik kepada sahabat baik Arlisa sendiri, Suriya lakonan Mon Ryanti.

Arlisa mula berputus asa dan mengambil keputusan untuk melepaskan dirinya. Namun kuasa Yang Mahakuasa tiada siapa sanggup menduga, kemelut yang melanda tidak berpanjangan dan doa Arlisa balasannya terjawab.



DOWNLOAD : Aku Terima Nikahnya (2012)

0 Response to "[Free] Gratis Download Film Saya Terima Nikahnya (2012)"

Post a Comment